COPYRIGHTED CONTENTS / HAKCIPTA TERPELIHARA

myfreecopyright.com registered & protected

Friday, August 26, 2016

MamaRock's Sports Bistro


kuarters kediaman 
bertambah title lagi

this time, it is also a
sports bistro.
hehehe...



semasa mens' badminton semi final 
antara Lin Dan vs Lee Chong Wei
kuarters kediaman I menjadi meriah
apabila menjadi tumpuan 
my Year 6 students.

memang meriah 
dan happening sangat
sambil bersorak and makanmakan
-cikgu Azizi belanja makan 
spagheti aglio olio youuu...kelazzz!!!
students semua suka!
- I pulak cuma belanja teh O suam jerrr...and Brother Dino paling suka. hahahaha.

foto by Fakhrul Azizi

sorii, muka I takdak dalam foto... I rasa segan. 
I belum mandi masa foto ni. hik hik hik....




No comments:

Post a Comment

what's your say...
apa kata anda...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...