COPYRIGHTED CONTENTS / HAKCIPTA TERPELIHARA

myfreecopyright.com registered & protected

Thursday, December 22, 2011

A FOODIE'S TAKE ON...berkongsi rezeki



aduiiii.....
comelnye dia......


lepak-lepak makan malam 
di Medan Selera Kampung Seberang Sarikei....
sewaktu menunggu makanan yang dipesan tu untuk dihidang
tiba-tiba i terdengar satu bunyi yang sangat laaaaa comel


cari-cari kat bawah meja
kemudian ternampak si dia ni...
comel sangat tau
kucing ni siap buat muka kesian lagi...
eh, macam biasa diambik gambar jugak...


kesian dia...
mintak diberi makan.
tapi rasanya dia happy tinggal kat Medan Selera ni...
tengok, sihat je rupa dia kan...
alhamdulillah...
setiap makhluk ada rezekinya....
cuma kena berusaha untuk mendapatkan nya...


kita juga jangan lupa untuk 
bersedekah dengan ikhlas....
kerana rezeki yang kita ada itu 
juga diberi untuk dikongsikan.


gitewwwww....madah berhelah sangat kannnn...
alhamdulillah, i sangat-sangat bersyukur 
dengan rezeki yang diberikan....

No comments:

Post a Comment

what's your say...
apa kata anda...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...