COPYRIGHTED CONTENTS / HAKCIPTA TERPELIHARA

myfreecopyright.com registered & protected

Sunday, May 31, 2015

HARI GURU SERENGKA no.3 : The Sukaneka


Okehhh....

Bila dah abis bersenaman aerobik tu
ada lah pulak segmen telematch
macam-macam laaa games yang dimainkan
games yang biasa dimain kalau melibatkan 
cikgu staf dan ibu bapa pelajar


tak boleh sangat laaa nak buat games 
yang dasat-dasat sangat kannnn...
nanti ada pulak makcik pakcik yang semput
tak ke haru jadi nyaaaa....

Kemudian, dah namanya sukaneka
banyak laaaa elemen penipuan!
Yessss!!!!! Memang ada peserta yang menipu!
Tapi, it was all for good honest clean fun...
kalo nak ikut sangat peraturan...
bagus ikut olimpik kannnn.

Tambah-tambah lagi
sukaneka yang dibuat hari tu
takdak hadiah nokkkk....bukannya pertandingan pun.
Like i said, it was just for fun.

Okehhh...udah lah pot-pet-pot-pet...
i tau sangat you alsss pun dah tak tahan 
nak tengok gambar kannn

Semua foto kat sini adalah hasil snap-snap 
oleh my student....little miss Noria Jimmy.
Kelessss gambar yang student i ambik!


Bleeeehhhh.....
Acara memancing botol....
tapi tali pancing ikat kat pinggang.
Sengsara nak memancing nyerrrr...

Hmmm... Tak tau pulak yang ni acara apa?
Acara baling telor kuttt....

Hahaha...acara baling telo manok.
Team kitaorang dapat nombo dua.


Ketara laaaaa nipu dua ekok tuk....
mesti sorang-sorang laaaa
Hahahahaaa
Ketara benaaaa MizRinda menipu....
mana boleh guna tangan oiiii!!!!


Demikian lahhhh keseronokan bermain games 
sukaneka di SK Nanga Kain.
 Tak perlu serius sangat...just have fun...
winning is never everything.

Gtewwwssssss......

No comments:

Post a Comment

what's your say...
apa kata anda...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...