COPYRIGHTED CONTENTS / HAKCIPTA TERPELIHARA

myfreecopyright.com registered & protected

Saturday, January 3, 2015

Pilihan-pilihan Jawapan Untuk Soalan....." Bila nak kawin?'





Soalan dari kalangan kawan-kawan
"Ehem..ehem...bila nak kawen?
Takkan nak tunggu berkedut...."
soalan yang paling malas nak di jawab.
harus kena campak dengan tulang ayam 
kat muka kawan yang tanya gitu.....
kalau dia tanya kat KFC laaaaa....

Soalan dari pakcik-makcik
"Anak makcik semua dah kahwin.
Kamu bila lagi?  He he he..."
Yang boleh buat tak tahan dan terbakar hati
adalah ketawa kunun perasan cumel
kat hujung tu......
masa tu laaa muka makcik tu
jadi muka monyet.

Jawapan-jawapan yang sessswai 
untuk soalan-soalan beracun itu
adalah seperti berikut.
Boleh pilih ikut citarasa sendiri.



1. Jawapan kategori suci-murni dan ferfeeling drama Melayu TV3.
 - Tuhan dah tetapkan rezeki saya. In shaa Allah, kalau tak esok, lusa atau bila-bila...datanglah rezeki saya. Doakan yang terbaik untuk saya.

2. Jawapan kategori penyabar, mesra dan berunsur buku teks Pendidikan Moral Tahun 6.
- in shaa Allah. Kau tunggu jerrr kad jemputan dari aku. Hehehe....

3.Jawapan kategori untuk kawan yang suka menyibok nak tanya-tanya....
- Alah....tak payah laaa kau nak tanya-tanya....kalau aku kawin pun, takde kelezzz aku nak jemput engkau. shuuhhh...!!! Hahahaha....

4. Jawapan kategori 'kalau soalan maut, jawapan haruzzz laaggiiii maut...'
- eh...lu sibok-sibok tanya gwa tak kawen... lu ape hal?!
Ada gwa tanya bila lu mau mati?!

Mmm....untuk yang berikut ni, 
i tak galakkan u'als pilih.
Tak pasal-pasal kena bomohan...
i tak berani nak tanggung.
Hahahaha......


5. Jawapan kategori tak senonoh....kalau lelaki yang dah kawin tanya kat pompuan yang belum kawen....
- Saya nak cari yang kaya-raya, berpendidikan tinggi, sihat superrrr zahir batin dan body best sedap peluk. Tak nak yang pathetic-looking cam awak. By the way, awak tahu kerrrr nak eja perkataan pathetic tuuu...?

6.Jawapan kategori tak senonoh....kalau lelaki yang dah kawin tanya kat lelaki yang belum kawin.....
- Sebenarnya....aku taste laagiiii kat engkau. Macam mana nih?


7. Jawapan kategori tak senonoh.....kalau pompuan yang dah kawin tanya kat pompuan yang belum kawen.....
- Laaaa.....aku tunggu laki engkau datang pinang aku. Kau dah bagi kebenaran?

8. Jawapan kategori tak senonoh.....kalau pompuan yang dah kawin tanya kat lelaki yang belum kawen.......
- (Buat-buat ponti) Kelezzzz akak ni kannn....i ni tengah tunggu laki akak datang meminang i sebenar nyeerrrrr.... boley bermadu kerrrr?



Silakan memilih....tapi, hasil nya, tanggung sendiri.
Hehehehehe....









No comments:

Post a Comment

what's your say...
apa kata anda...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...