COPYRIGHTED CONTENTS / HAKCIPTA TERPELIHARA

myfreecopyright.com registered & protected

Saturday, January 14, 2012

tangga besi yang best sangat!



tiga serangkai ni sentiasa nak bergambar sama
hehehehehe.....




kalau laaa ada yang pernah ke sekolah i kan
pasti akan teringat dengan tangga kayu 
yang entah berapa tahun dah berada kat tepi sungai depan sekolah i tu


tapi sekarang tangga tu dah takde lagiiii...
dah digantikan dengan tangga and titi besi yang lagi best gitewww
sekarang ni lagi senang laaa pelajar and cikgu-cikgis nak ke muara
tak macam dolu-dolu (dulu-dulu...), terpaksa menuruni tangga kayu yang mengerikan!


i pun senang hati lah jugak....
sebab tak perlu nak berpaut kat sesiapa masa nak naik bot. 
kesian laaa orang yang pernah menjadi mangsa pautan tangan i yang besar ni. 
oooppsss.....hehehehehe....

No comments:

Post a Comment

what's your say...
apa kata anda...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...